M11001

             Podvozek vozu

               

             Skříň vozu

      

      Horní řada fotek zobrazuje výrobu pojezdu. Vůz stavím od roku 2004, původní pojezd byl 1A. Po zkušenostech na rozchodu 200mm, kdy do kopce se hnací náprava odlehčila a vůz prokluzoval, je to řešení nepřijatelné. V souvislosti s přerozchodováním na rozchod 184mm jsem odstranil řemenové převody a nahradil řetězovými. Řetězová kola jsou výroba SamoDoma. Na tomto voze jsem poprvé zkoušel vypružené nápravy a odpružené spřáhla s funkčními šroubovkami. Na fotce jsou slabá pera, nová jsou z plechu tl.3mm. Chladiče na čelech vozu jsou z rozřezaného vadného chladiče ze škodovky. Baterie budou umístěny v rámu vždy dvě a dvě nad nápravami, ostatní tak, aby byly co nejméně vidět. Na velké fotce z okýnka strojvedoucího (řidiče kolejového busu) kouká původní ovládání, pro dokončení opravy ( přerozchodování) a předání do provozu dostane ovládání z lokomotivy U37.002.

       Spodní řada ukazuje postup stavby vozové skříně. Ta je stavěna z jednotlivých plechových panelů, které byly postupně žebrovány dřevěnou kostrou.Po sestavení do tvaru byly dodány překližková žebra, která dělí prostor vozu na tři oddíly. Představky nejsou určeny pro vozbu osob, zde bude postupně dokončen interiér dle originálu. Motorový vůz je konstruován pro jednu osobu věku vyššího nebo pro dvě malé děti. Osoba dospělá se protahuje střechou, děti hravě projdou bočními dveřmi. Moje dvouletá dcera prolezla i čelními dveřmi.


                  Technická data: